მომხმარებლის ზარს პირველ რიგში პასუხობს AI ასისტენტი
ინტელექტუალური მარშრუტიზაცია - AI ასისტენტი ესაუბრება მომხმარებელს, იგებს მისგან საჭირო ინფორმაციას და ავტომატურად ამისამართებს სწორ ოპერატორთან ან დეპარტამენტში
გარდაუვალი მოლოდინის შემთხვევაში - თუ ყველა ოპერატორი დაკავებულია, AI ასისტენტი აუხსნის ვითარებას, მიუთითებს მოლოდინის სავარაუდო დროზე და შესთავაზებს ალტერნატივებს (უკუზარი, ტექსტური შეტყობინება, ა.შ.)
ტრადიციული "დააჭირეთ 1-ს გაყიდვებისთვის" სისტემის ნაცვლად, AI ასისტენტი ესაუბრება მომხმარებელს ყოფით ენაზე და კითხვების დასმით ავტომატურად იგებს რა სჭირდება მას.
ყოველი დეპარტამენტისთვის ან ნომრისთვის შეგიძლიათ დააყენოთ განსხვავებული მისალმება. AI ასისტენტი შეძლებს ხმოვანად წაიკითხოს თქვენი ინდივიდუალური ტექსტი.
როდესაც ყველა ოპერატორი დაკავებულია, მომხმარებლები ავტომატურად რიგში ყვებიან. AI ასისტენტი აუხსნის ვითარებას, მიუთითებს რიგითობაზე და სავარაუდო მოლოდინის დროზე. შესაძლებელია მუსიკის ან ინფორმაციული შეტყობინებების გაშვება. რიგი მუშაობს ინტელექტუალურად - VIP მომხმარებლებისთვის პრიორიტეტული მომსახურებით.
თითოეული დეპარტამენტისთვის ან ნომრისთვის შეგიძლიათ დააყენოთ სხვადასხვა ლოდინის მუსიკა. შესაძლებელია ბრენდის შესაბამისი მუსიკის ჩატვირთვა, სარეკლამო შეტყობინებების დამატება, ან ინფორმაციული ანონსების გავრცელება ლოდინის დროს.
ყველა შემომავალი და გამავალი ზარი ავტომატურად ჩაიწერება უმაღლესი ხარისხით. ჩანაწერები ხელმისაწვდომია ვებ-ინტერფეისიდან მოსმენისა და გადმოწერისთვის. შესაძლებელია ძიება თარიღის, ნომრის ან ოპერატორის მიხედვით. ჩაწერები ავტომატურად ინახება.
სისტემაში შეგიძლიათ დააყენოთ სხვადასხვა სამუშაო გრაფიკი თითოეული დეპარტამენტისთვის. კვირის დღეების, საათების, და თუნდაც სადღესასწაულო დღეების მიხედვით სისტემა ავტომატურად შეცვლის ქცევას - სამუშაო საათებში ზარები ოპერატორებთან გაივლის, ხოლო საათების შემდეგ ავტომატური მესიჯი ან ხმოვანი ფოსტის მიღების შესაძლებლობა.
ვიზუალური ედიტორი, რომლითაც შეგიძლიათ დააპროექტოთ ზარების მარშრუტი, შექმნათ რთული ლოგიკური ალგორითმები - "თუ ვინმე რეკავს სამშაბათს 18:00 შემდეგ, გადაიყვანოს ოპერატორ X-თან, მაგრამ თუ ის დაკავებულია, ჩაიწეროს ხმოვანი შეტყობინება". ყველაფერი მარტივი drag-and-drop ინტერფეისით.
ავტომატური ფილტრაცია არასასურველი ზარებისთვის. შეგიძლიათ დაამატოთ კონკრეტული ნომრები, ან თუნდაც ქვეყნები. შავ სიაში მყოფი ნომრები ავტომატურად ბლოკირდება და არ მოხვდება ოპერატორებთან. სისტემა ასევე ავტომატურად შეძლებს კომერციული ზარების ან სპამის ამოცნობას.
სისტემა ინახავს ყველა ზარის დეტალურ ისტორიას - ვინ დარეკა, რა დროს, რამდენი ხანი ესაუბრებოდა, რა შედეგით დასრულდა. ისტორია მოიცავს AI ასისტენტის ანალიზს თითოეული ზარის მიზნისა და შედეგის შესახებ.
შეგიძლიათ შექმნათ ოპერატორების ჯგუფები (მაგ. გაყიდვების ჯგუფი, ტექნიკური მხარდაჭერის ჯგუფი). ზარი ჯგუფის ყველა წევრთან ერთდროულად, ან განსაზღვრული თანმიმდევრობით გავა.
ყველა ნომერზე შეგიძლიათ დააყენოთ გადამისამართების წესები: პირდაპირი გადამისამართება, ხაზის დაკავების შემთხვევაში გადამისამართება, ან უპასუხო ზარის შემთხვევაში. გადამისამართება შესაძლებელია ნებისმიერ ნომერზე - მობილურზე, ქალაქის ნომერზე ან საზღვარგარეთ.
სისტემა ავტომატურად ანაწილებს შემომავალ ზარებს განსხვავებული წესებით: შერჩევითი განაწილება (ვინც ნაკლებად არის დაკავებული), თანაბრად, ან პრიორიტეტის მიხედვით.
კომპანიის ყველა ფილიალი (თბილისი, ბათუმი, ქუთაისი ან თუნდაც საზღვარგარეთის ოფისები) ერთიანდება ერთ სისტემაში. ეს ნიშნავს, რომ თანამშრომლები ერთმანეთს დაურეკავენ მოკლე შიდა ნომრებით (მაგ. 101, 102).
სისტემა ავტომატურად აწარმოებს დეტალურ ანალიზს:რამდენი ზარი იყო დღეში, კვირაში, თვეშირა იყო ზარების საშუალო ხანგრძლივობარომელი ოპერატორი რამდენ ზარს პასუხობსრომელ საათებში არის ყველაზე დიდი დატვირთვა
ყველა ოპერატორს აქვს პერსონალური ინტერფეისი, სადაც ხედავს:მიმდინარე ზარის ინფორმაციასრიგში მყოფი ზარების რაოდენობასკოლეგების სტატუსებს (ხელმისაწვდომი, დაკავებული, შესვენება)პერსონალურ სტატისტიკას და მიღწევებს
IP PBX ტექნოლოგია - ეს ნიშნავს, რომ სატელეფონო სისტემა მუშაობს ინტერნეტ კავშირზე, რაც მნიშვნელოვნად ამცირებს ხარჯებს ტრადიციულ სატელეფონო ხაზებთან შედარებით.
AI ხმოვანი დამუშავება - ჩვენი AI ასისტენტი იყენებს მანქანური სწავლების ალგორითმებს, რომ გაიგოს მომხმარებლის კითხვები და ავტომატურად მიაღწევინოს სწორ ადამიანამდე.
ღრუბლოვანი ინფრასტრუქტურა - თქვენ არ გჭირდებათ ოფისში სერვერის ყიდვა ან მათი საცავი - ყველაფერი მუშაობს LiveCaller-ის უსაფრთხო სერვერებზე, რაც ნიშნავს 99.9% ხელმისაწვდომობას.